niedziela, 6 grudnia 2015

Prolog

Adaenra wyglądała piękniej niż zwykle. Jej oliwkowa skóra lśniła w promieniach zachodzącego słońca a niebieskie sumbole mocy namalowane z samego rana wciąż migotały poświatą. Jej biała suknia opadała na ziemię, nadając jej królewskiego wyglądu. Turkusowe włosy, opuszczone na plecywspółgrały ze złotą koroną. Wpatrywała się w ogród gdzie kapłanki święciły ogień. Zamknęła oczy, czując przenikające przez pałac Kairu. Tyle mocy nie czuła od dawna. Wiedziała, że to dzięki Maylahi. Jej pierwsze urodziny, pierwsze ruchy Kairu. Niebieskie oczy królowej wciąż obserwowały jak kobiety zmieniają ogień na energię. Cały pałac wręcz eminował magiczną mocą. 
- Moja królowo, jesteś gotowa?- na balkon wszedł jednen z jej zaufanych strażników- Tahro. W mundurze straży nie wyglądał na swoje 23 lata. 
- Tahro jeśli dzisiaj coś się stanie, pamiętaj co masz zrobić. Maylahia ma zostać przeniesiona do wieszczek. One ją wychowają.- królowa podeszła do chłopka i zdjęła z szyi złoty wisorek.- Maylahia ma mieć go przy sobie. Ma wiedzieć. Od dzisiaj zostajesz jej strażnikiem. Przysięgnij mi, przysięgnij na bogów, przysięgnij na swoje życie. Będziesz ją bronił.
-Przysięgam. 
I z tymi słowami Adanera, wkroczyła do pałacu, gotowa by spełnić swój plan. Plan który miał uratować życie jej córki. 

***
Oto prolog. Co sądzicie?






 

9 komentarzy:

  1. Myślę, że jest świetny i bardzo mnie ciekawi, pozostaje tylko jeden drobiazg - Będzie kontynuacja? :D Bo kurde mam w głowie mnóstwo pytań bez odpowiedzi, ale nie będę cię nimi zasypywać, poczekam na "część dalszą". Mam tylko nadzieję, że będzie dłuższe. ;)
    Pozdro. ^o^/

    OdpowiedzUsuń
  2. Prolog krótki bo to miał być tylko smaczek :) będzie kontynuacja spokojnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Prolog świetny, czekam na dalsze losy :)
    Farasette

    OdpowiedzUsuń
  4. Patryk Łukomski18 grudnia 2015 09:10

    Świetne opowiadanie i jestem ciekaw co wymyślisz dalej jak się Potoczy ta cała historia czekamy na więcej i dziękuję ci że powróciłaś do pisania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, kiedy następny rozdział? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prolog muszę przyznać bardzo mnie zaciekawił .
    Malinka

    OdpowiedzUsuń
  7. Asia Łapińska24 kwietnia 2016 02:33

    hejo ! dość dawno mnie tu nie było hi hi. Ale bardzo się cieszę z kontynuacji tego bloga . Szczerze to nie sądziłam , że tak długo pociągnie, a opowiadania są super nie mogę doczekć się kolejnych przygód May i Ky no i może doczekam się ich dzieci
    Asia Łapińska

    OdpowiedzUsuń