piątek, 26 kwietnia 2013

Pewna wiadomość

Słuchajcie na razie znalazłam chwilę wolnego i postanowiłam podzielić się z wami kilkoma informacjami.
Nie wiem czy wiecie, ale już od 17 maja rusza dalszy ciąg drugiego sezonu Redakai w poszukiwaniu kairu.
Ja już normalnie nie mogę się doczekać, chociaż wcześniej odcinki obejrzałam po portugalsku.
Chciałam wam jeszcze dać linka do ostatniego odcinka drugiego sezonu (niestety nie jest po polsku).
http://www.youtube.com/watch?v=fiRwgWnLCT4. Jak dla mnie to nie jest koniec i założę się, że będzie trzeci sezon. To tyle na dzisiaj. Nowego rozdziału spodziewajcie się w sobotę wieczorem albo w niedziele po południu. Pozdrawiam was wszystkie Kamila^^

1 komentarz:

  1. jej wrona już nie pisze a sedie się popisze i wymyśli super wpis a ta wrona nic :)( chyba troche przegiełam) ale naprawde sie ciesze że kamila sie wroną mocno nie przejeła a i chciałam poinformować że ten blog wygrał mój konkór " który blog doda szybciej post" tydodajesz no miescisz sie w tygodnu a inny blog czekam 3 tydzię więc gratuluję zwycięstwa

    OdpowiedzUsuń