piątek, 27 marca 2015

no ten tego więc...

WITAM WITAM O ZDROWIE PYTAM!

Notka się tworzy. Powoli, w bólach i z błędami. Ale będzie. Mam zamiar się ogarnąć do końca kwietnia (tak czekacie już 4 miesiące, wiem wiem) ponieważ, wena nie chce do mnie przyjść i moja praca polega na dopisaniu 5 zdań dziennie. Nie wiem co pisać, jak pisać i o czym. Niestety jestem starsza (jedną nogą  w grobie wiecie :D ) a  Redakai stało się dla mnie bajką sprzed lat. Mam teraz inne zaintersowania i inne tematy do pisania. Opowiadanie które wyjdzie będzie one-shotem i to ostatnim na tym blogu.


Do napisania
Huncwotka

12 komentarzy:

  1. Ale nie usuwaj bloga bo chce nadal czytać te wspaniałe nutki i możesz napisać opowiadanie o tym ze ky i Maya się pobierają i maja dzieci plissssssssss

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się , z tą osobą . :) Nie usuwaj tego bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się nie usuwaj tego bloga tu są najlepsze opowiadania z ky i Maya aż się popłakałem jak to czytałem :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację ky i Maya są najlepsi i szkoda że w serialu nie było to pokazane ale Huncwotko ty jesteś najlepsza blogerką jaką nam

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepsza to mało powiedziane najwspanialszą i najcudowniejsza te opowiadania są niesamowite pełne wrażeń są jak napisałaś o rozstaniu ky i Mayi to chciałam szybko nutki żeby wiedzieć czy bende razem

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten blog ma najlepsze opowiadania z ky i maya ta para jest najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Huncwotko nasza utalentowana blogerko proszę nie usuwaj tego Bloga bo te opowiadania są naprawdę dziełem sztuki

    OdpowiedzUsuń
  8. Huncwotko jesteś najlepsza i każdy ci to powie :) Jesteś nasza mentorką w pisaniu opowiadań chciałbym mieć taką moc pisania takich blogów jak ty naprawdę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Huncwotko jesteś najlepsza czytając twoje opowiadania czułem ze przelałać w nie cześć siebie widzę w tych opowiadaniach wiele uczuć i z jaką wielka pasja zostały napisane przez ciebie

    OdpowiedzUsuń
  10. to jest najlepszy blog o redakai jaki widziałem naprawdę opowiadania są niesamowite wystarczy uszyć wyobraźni i wyobrazić sobie ze to się dzieje naprawdę

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się z tobą wystarczy kreatywność i juz wyobrażasz sobie ky i maye :) aż się popłakałam jak to czytałam z moim chłopakiem ��

    OdpowiedzUsuń
  12. Huncwotko nasza blogerko kiedy nutka bendzie bo się wszyscy nie Możemy doczekać :-D

    OdpowiedzUsuń