środa, 22 kwietnia 2015

Dziękuję

Przeczytałam wasze komentarze. Jesteście cudowni! Kiedy zaczynałam pisać miałam 12 lat i moje opowiadania były na samym dnie. Teraz po tych wielu próbach osiągnęłam wysoki poziom i wiem co należy robić a czego unikać. Dziękuję za wasze wsparcie i bez was ten blog nigdy nie byłby tak wspaniały. Uwierzcie mi do mentora mi daleko ale nie poddaje się i każdego dnia tworzę coś nowego. Mam dla was radę. Wszystko jest inspiracją. Kiedy jedziecie do szkoły mijacie ludzie, ich historię, które mogą zainspirować. Przykład z tej właśnie chwili. Siedzę w autobusie w drodze na piknik z przyjaciółmi i naprzeciwko mnie siedzą dwie dziewczyny. Nie wiem gdzie jadą i dokąd ale dzięki nim powstało opowiadanie naprędce naszkicowane na kartce. Później to rozwinę. Wszystko nas inspiruje ale najważniejsze jest by przemóc się i zacząć pisać. Ten blog (nasz blog) nie istniałby gdyby słuchała ludzi mówiących że jestem za mała i się nie znam. Obiecuje wam nowe dość inne opowiadanie ale wciąż z naszymi bohaterami.

Sayonara! 

15 komentarzy:

  1. Ale Bohaterowie czyli Ky Maya i Boomer czyli bohaterowie redakai czy nie bo nie rozumiem ale dziękuję ci ze powracają po długiej przerwie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zobaczycie niedługo ;)

      Usuń
    2. Te opowiadania są jak niesamowite uczucia a ciekawe jakie będą następne ;)

      Usuń
    3. Te opowiadania są jak niesamowite uczucia a ciekawe jakie będą następne ;)

      Usuń
  2. Huncwotko dziękuję ci za te rade naprawdę bende czerpał z niej wiele i się wiele nauczyć dzięki temu DZIEKUJE CI BARDZO kochana

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko czekać z niecierpliwością ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co tu dużo mówić czekamy z niecierpliwością wszyscy i powiem tak jesteś utalentowana i masz w sobie taki przekaz taka pozytywna energię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozdrowienia Huncwotko dzięki ci ze powróciłaś,,Świat obrósł w niebieskie migdały a ten Blog jest ddoskonały" ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zgadzam się z wami Huncwotka na najlepszą blogerke na świecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję ci Huncwotko bo dzięki tym opowiadaniom znalazłam z moim chłopakiem inne patrzenie na świat ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jezu miałem testy 3 gimnazjalne i w myślach miałem kiedy wreszcie się skończą i zajrzę na tego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam z niecierpliwością na nowe opowiadania i jestem ciekaw z jakimi bohaterami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę że nie jestem sam kto czeka na dalsze opowiadania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej wszystkim ciekawe jakie to Nowe opowiadania wymyślisz Huncwotko nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Huncwotko kiedy nowe opowiadanie

    OdpowiedzUsuń