środa, 17 kwietnia 2013

Wielkie PRZEPROSINY....

Hejka... ostatnio pytaliście się gdzie jestem... otóż... jest kilka pwodów:
-Wymiana polsko-niemiecka na którą jadę,
-martwy punkt w opowiadaniu,
-za dużo zajęć na świeżym powietrzu,
-problemy sercowe...
Nie będę się żalić... Ale na komputer wchodzę 2 razy w tygodniu... Słuchajcie moje opowiadanie odżyje.... Ale muszę znaleźć wenę... więc kiedy znajdę napiszę i wstawię.... Tym czasem ogłaszam konkurs na drugą pisarkę  na bloggera.
Podajemy:
-Imie,
-Wiek,
-Zaintersowania,
-Tematyka opowiadanka,
i tak dalej.. wysyłajcie do mnie lub do Kamilki ( która jest niesamowita bo pisze zaj*biste  opowiadanka.)
Zgłaszam się też do niej:
PISZ NA SWOJEGO BLOGA BO SIĘ DOCZEKAĆ NIE MOGĘ!!!








Pozdrowionka Sadie Kane-
 P.S- Niedługo Konkursik :-)... 

2 komentarze:

  1. Dziękuje za wyjaśnienie :D
    A "Sadie Kane" to postać z "Kronik rodu Kane", prawda? Bardzo lubię tą trylogię ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. ja się nie zgłaszam ale będę czekać bo jeśli chodzi o sprawy sercowe to niemartw się ja też je mam

    OdpowiedzUsuń