piątek, 7 czerwca 2013

Opowiadanko od Marty Szy:)

Dobra teraz taka króciutka część od Marty. Mi się podoba tylko trochę krótka jest. Mam nadzieje, że już niedługo prześlesz mi kolejną część Marta^^

Maya
Leżałam wygodnie na łóżku i bawiłam się małą kuleczką Kairu. Miałam błogi uśmiech na twarzy. To się nazywa wzorcowy happy end... No nie, jest jeszcze Lokar... A bez niego i tego całego mrocznego kairu było by super  Wypuściłam powietrze tak, że grzywka mi zafalowała... I nagle doznałam wizji. Straszne pomieszczenie wypełnione złem. Naprzeciwko mnie stoi... Dziadek,  mój znienawidzony dziadek. Obok niego leżą... Związani Ky i Boomer! Nagle Lokar zaczyna,  złowieszczym głosem.
- Masz wybór, Mayu. Możesz przejść do mnie i rządzić całym światem, możesz też się nie zgodzić, i nie zobaczyć ich nigdy więcej. Co wybierasz?
Niespodziewanie do sali weszła postać w czarnym, sięgającym ziemi płaszczu i  zakryta kapturem. Mi od razu skojarzyła się ze śmiercią, czy coś w ten deseń. Chłopakom pewnie też, bo zaczęli się szamotać w linach jak  opętani. Postać ruszyła w moją stronę tak gładko, jakby leciała. Zastygłam w bezruchu, z szeroko otwartymi oczami. Nagle postać przemówiła słodkim, przyjemnym głosem, który był miłą odmianą po szorstkim głosie Lokara:
- Tak się cieszę, że cie widzę.
Twarz mojego dziadka, przybrała, ku mojemu zdziwieniu, przerażony wyraz twarzy. Dziewczyna (bo głos był kobiecy) odwróciła się do Lokara:
- Wiedziałeś, że przyjdę.
I wizja się urwała. Zerwałam się z łóżka i w podskokach pobiegłam do klasztoru, bo byliśmy tam umówieni. Gdy wbiegłam na plac, wszyscy tam byli
-Mam dla was zadanie.- rzekł Mistrz Boddai.

2 komentarze:

  1. Oczywiście, mam nadzieje, że uda mi się zrobić dłuższe, mam ciężką sytuacje.

    OdpowiedzUsuń
  2. TO JEST SIOSTRA MAYI O^O
    Kiedyś próbowałam takową narysować, i było, ŁADNIE~~ w mojej chorej wyobraźni Lokar zawsze się jej bał, bo była od niego silniejsza~
    Teraz mam zaciesz, bo mi koleżanka w szkole powiedziała że wyglądam słodko i niewinnie~ A niewinna to ja nie jestem (moja przyjaciółka uważa że jestem dziwnym miksem Białorusi i Rosji (są to postacie z anime (i mangi) Hetalia (w anime toto ma 5 serii: 1-2: "Hetalia Axis Powers", 3-4: "Hetalia World Series", 5(aktualnie wychodząca): "Hetalia the Beautifull World". Jako manga tytuł to: "Axis Powers Hetalia".

    ...tak, sugeruję obejrzeć/przeczytać, odcinki mają po 5 min, jest to (według Japońskich mediów) bajka dla dzieci (nielicząc Francji) To anime opowiada o personifikacjach krajów, ich historii i życiu codziennym, POLECAM~ ^^

    OdpowiedzUsuń