niedziela, 28 lipca 2013

Kompletnie inna historia od Echo :)

DOM DZIADKÓW
*ECHO*
Wakacje!!!!!!! Nareszcie nic nie robienie i sterty lodów!!!Co mogę robić w taki  dzień jak dziś?
Rower? Nie za gorąco…
Basen? Za zimno…
DUNN DUNNN DUNNNN
Nic fajnego do roboty… MAM! Pobawię się w CBA  na strychu. Ciekawe co tam mają ,zawsze wszyscy zabraniają mi tam wchodzić… ciekawe czemu?
NA STRYCHU PÓŁ GODZINY PÓŹNIEJ
Emmm... same śmieci! Do tej pory znalazłam stertę płyt winylowych, gramofon , Kleopatrę ,worek z kasą, sztabkę złota  ,Św. Mikołaja…. i co jeszcze, a Drakule! Jeszcze raz same śmieci!
-Jak nie znajdę czegoś fajnego to normalnie oszaleję !- krzyknęłam tak głośno jak potrafię, nie oczekując odpowiedzi.
-Ciszej…- powiedział Ktoś.
-heh?- zaczęłam się  skradać w stronę wielkiej szafy … A co, a raczej kto był za szafą!?
Stoję jak wryta i myślę jakim cudem drużyna Stax dostała się na strych moich dziadków?!
*KY*
Siedzimy w naszej kryjówce , a tu jakaś 13 letnia dziewczynka stoi i nic… Czekaj? Ale jak ona znalazła naszą kryjówkę?
-ehhhh? Ale jak?!- Zaczęła dziewczynka.
-Ja jestem Ky ,a to są…- dziewczynka nie dała mi dokończyć tylko sama dokończyła.
-Maya i Boomer ,a wasza trója to Drużyna Stax- powiedziała.
-Ale skąd ty wiesz?- Boomer wtrącił się po jakimś czasie.
-Normalnie wiem bo oglądam Redakai . – Powiedziała sarkastycznie …
-Skora ty wiesz jak się nazywamy to jak ty się nazywasz- Maya też dołączyła się do rozmowy.
-Ja? Emmm noo ja …. Echo…

5 komentarzy:

  1. he he nieźle Echo, włączyć siebie do opowiadania to jest coś :) Kiedy next?

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuuuuuuuuper! Kiedy nexxxt?

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł i wgl :D (fajne rzeczy wypisujesz na czacie :*:D)

    OdpowiedzUsuń
  4. Weź lamusko... Załuż bloga XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozdzial swietny i zgadzam sie z gabrysią zaloz bloga

    OdpowiedzUsuń