poniedziałek, 29 lipca 2013

Opowiadanie Gabi - Postanowione

Postanowione

Ky
To okropne. Ja.. Ja nie wiedziałem co zrobić , nie miałem pojęcia co to jest. Ale nie mam zamiaru puścić tego płazem .
- Słuchajcie . Nie możemy tak tego zostawić . Podjąłem decyzje zostanę i Redakai'em, i
 łowcą. - Powiedziałem nie pewnie czekając na odpowiedź.
- Ky nie można od tak sobie zostać łowcą . Ale na razie dotrzyjmy do waszego klasztoru i odpocznijmy.
- Popieram Sophie . Ky zastanów się dobrze . - Powiedziała Maya , a ja kiwnąłem głową i udaliśmy się wszyscy w stronę samolotu Sophie. Ale...
- Zaraz zaraz co z x-scaperem ? - Powiedziałem mocno zaplątany , bo ani ja ani Maya nie umiemy sterować , no a Mookie został w klasztorze.
- Mam pomysł . Pobiegnę do x-scapera i kontaktuje się z Mooki'em. - Powiedziała Maya po czym pobiegła.
- Zaczekamy w samolocie ! - Krzyknął Lok , który do tej pory milczał. Czekaliśmy już zapięci w jakieś 5 minut gdy wreszcie Maya wparowała zdyszana i usiadła obok ?! Loka? Dziwne tyle wolnych miejsc a ona usiadła obok niego , to podejrzane . Usmiechnąłem się pod nosem mimo tej katastrofy.
- Ruszamy! - Krzyknęła Casterwillka zza sterów. Podróż nie była długa , a na placu tak jakby czekał na nas Boddai.
Maya
Dolecieliśmy. Przez całą podróż siedziałam obok Loka. Dziwnie się czułam widziałem kontem oka jak się we mnie wpatruje. Na placu czekał na nas Boddai. Ja i Ky wyszliśmy pierwsi , a za nami Sophie i Lok . Przywitaliśmy się . Ky odrazu podbiegł do mistrza.
-Mistrzu... - Zmrużył oczy i zacisnął pięści , jego oczy się zaszkliły tak jak i mi. Nie pozwolę by Ky czuł się winny .
-Wyczułem że dobro osłabło , co się stało? - Boddai był bardzo ciekawy i w tedy ja powiedziałam bardzo cicho
- Straciliśmy Boomera. - Mistrz otworzył bardzo szeroko oczy i zaczął.
- Opowiecie mi jak potoczyła się te okropna historia później . Narazie może przedstawicie mi waszych nowych przyjaciół?
- Oczywiście , niech mistrz wybaczy. Ja jestem Lok Lambert , a to Sophie Casterwill . - Mistrz B skierował wzrok na Sophie.
- Miło mi was gościć . Nie mam nic waszej przyjaźni. A teraz Ky , Maya chodźcie opowiecie mi o całym zajściu. - i poszliśmy za Boddaiem w stronę jego samotni .
Narrator
Ky i Maya opowiadali całą sytuacje , a Boddai słuchał ich z niedowieżeniem.
Plac : Sophie
Zostawili nas bez słowa! Co to miało niby być ? Stałam z założonymi rękami , a obok mnie stał Lok który nagle zaczął się śmiać .
- Co cie tak bawi ? Zostawili nas !
- No i ? Jesteś śmieszna denerwujesz się o byle co. Nie wszyscy są tacy jak ty , zrzędo ! Ha Ha!
- Co ?! Jakim prawem się ze mnie nabijasz i nazywasz mnie zrzędą ? - powiedziałam , nie nie powiedziałam wrzasnęłam tak że mosze słyszeli mnie w Wenecji . Choć Lok miał trochę racji to że nie są super kulturalni jak ja nie znaczy że muszę być.. Emm.. Nie ważne ogólnie są mili i to się powinno liczyć. Gdy tak myślałam Lok pokazał mi język jak jakiś bachor i w tedy przesadził . Goniłam go po całym placu w kółko.
- Baba mnie nie złapie! Ha Ha ! Baba mnie nie złapie ! -No normalnie jak czterolatek .
- Nie zachowuj się jak dziecko! Jesteśmy w gościach .
- Jak się trochę wyluzujesz to się ogarnę. - Nie będę się z nim użerała .
- Mega klej ! - rzuciłam zaklęcie pod grunt loka który zrobił się strasznie lepki i już miałam go dopaść gdy .. Drużyna Stax razem z Mistrzem wrócili a ja stanęłam jak wryta , bo nie wiedziałam co zrobić. Jeszcze szybko zdążyłam rzucić ostatnie zaklęcie które anulowało mega klej. W samą porę bo ich mistrz zaczął .
- Postanowione. Drużyna Stax...

CD nastąpi :P
Rozdział trochę nudny , ale raz na wozie raz pod wozem . Liczę na komentarze , a  i pisać dalej??

10 komentarzy:

  1. ja to przeczytałam przed wami bo gabi mi wysłała na GG =P

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozdzial swietny i ciekawe co postanowili

    OdpowiedzUsuń
  3. gabi chore imie jak można łączyć huntik z redakai i mieć 11 lat a ty ola napewno mnie znasz choć tego niewisz a krem nivea jest dla ciebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz . Co do imienia każdy woli coś innego , ale nie życzę sobie obrażania mnie publicznie! Tu skurwy*ynko jeb*na wypier*alaj z tgo bloga , albo pójde tam do ciebie i cię kopne tak mocno że mi noga odpadnie. (wcale si enie zdenerwowałam , tylko chciałam Ci ubliżyć , nie miej statyswakcji :))))

      Usuń
    2. Krem nivea ... żalik XD CIEKAWE KTO TO ^ ? ciekawe kto ja /?

      Usuń
  4. nata umuwimi sie

    OdpowiedzUsuń
  5. WUT THE................ ONE Z KOND MNIE ZNASZ O.O TWO MAM JUZ KREM THERE .... MARTA?!

    OdpowiedzUsuń
  6. to sory ola barglowicz ale to pomylka

    OdpowiedzUsuń