piątek, 19 lipca 2013

Opowiadanko od Gabi :)

No to witam. Dzisiaj dostałam opowiadanko od Gabi i mam nadzieje, że się wam spodoba, bo dla mnie jest świetne. Fajny pomysł Gabrysiu, na prawdę^^.
 Została dodana już zakładka "Pomysły", więc możecie zacząć już pisać. Ja postaram się w jak najszybszym czasie dodać rozdział z pomysłem, który został przesłany. Także do usłyszenia niebawem...




Ky
Spałem sobie smacznie gdy tu nagle słyszę syrenę... Wiedziałem co to oznacza , kolejne źródło kairu do zebrania... Ziewnąłem i ospale wstałem z łóżka. To takie nie fair Boomer jeszcze sobie smacznie chrapał , też tak chce mieć taki twardy sen . Poszedłem się ubrać i powędrowałem zobaczyć gdzie jest źródło. Maya siedziała już po śniadaniu przy czujnikach i gdy mnie zobaczyła powiedziała
- Dziś lecimy do Włoch , dokładniej do Wenecji.
- O rany , rany Wenecja?! Ekstra zawsze chciałem przepłynąć się kanałami !
- Boomer jak miło że wstałeś. Dobra skoro już ekipa w komplecie to lecimy.
Maya
Ci chłopcy .. Dlaczego jest dwóch chłopaków i ja sama . Fajnie by było gdyby do naszej ekipy ktoś jeszcze doszedł. Z zamyśleń wyrwał mnie Ky
- Halloooo?!? Ziemia do Mayi!
- Za halo to w mordę walą nie wiesz?- Podstawiłam mu pięść pod nos.
- I co myślisz że mnie przestraszysz?- Powiedział uśmiechając się .
- Nie ale mogę zadać Ci ból.
- Ej nie tak ostro , to tylko żarty .
- Ekipa lądujemy!- Krzyknął blondyn zza sterów. Potem dodał
- Kurcze nie ma gdzie wylądować , ustawie statek na auto pilota ,a my zjedziemy sobie po linach- Uśmiechnął się a ja zaczęłam się szykować do skoku...
Ky
Jak ja lubię zjeżdżać po linie . Zacząłem się drzeć coś w stylu " Woo hoo"  i rzuciłem się na line. Maya tylko walnęła się dłonią w twarz. Ona nas nie rozumie. Gdy już wszyscy byliśmy na dole zauważyliśmy chłopaka którego gonili jacyś dziwni ludzie w garniturach.
- Ej szybko musimy mu pomóc.- Powiedziała Maya i zaczęła za nimi biec , a my za  nią. Zapędzili chłopaka w ślepą uliczkę. Wyciągnęli trudno określić...amulety?
-Szczygieł!-  Zawołali i w tym momencie z amuletów wyłoniły się potwory . Myślałem że już po nim , bo byliśmy jeszcze dość daleko.
- Zatańczyłeś tak jak Ci zagraliśmy. - Powiedział jeden z garniturów.
- To samo chciałem powiedzieć o was . - Uśmiechnął się co mnie bardzo zdziwiło i dodał
- No to dawaj Basilardzie ! - Kurcze teraz to mnie już całkiem skołowało.
- Nas jest dwóch ty jeden , więc nie łudź się że nas pokonasz .
- Hehe...Basilardzie aktywuj podwójną agresje!Atakuj szczygłów ja się zajmę miłymi panami.
Puls światła- Krzykną chłopak strzelając strumieniem energii w jednego z tych gości
-Hmm a dla ciebie mam ostry mróz!
-Nie tak prędko stalowa sfera! - Garnitur utworzył dookoła siebie tarcze i atak chłopaka został odparty. Nie chcieliśmy się wcinać bo nie wiadomo co się stanie.
-Hmmm... Taki cwaniaczek to zrobimy tak szybki ogień! Smocza pięść! Mega taran! - Chłopak wprawdzie pokonał garnitury ale sam osuną się na kolana. Jego tytan zamienił się w chmurkę, która powędrowała do amuletu.
Podbiegliśmy do niego .
- Nic Ci nie jest? - Spytałem
- Nie nic . Chciałem się was o to spytać.
- Wybacz moim kolegom , ale to przykłady braku kultury , ja jestem Maya , ten czarnowłosy to Ky a ten duży blondyn to Boomer . - Maya nas przedstawiła , ale niby po co przecież umiemy.
- Ja jestem Lok Lambert i jestem ł..
- Łowcą - Maya dokończyła...


Na koniec dodaje, że będzie bez obrazków, bo nie chciały mi się załadować :(


8 komentarzy:

  1. JECZE RAZ BRAVO DLA POMYSŁOWEGO RYCERZA!BRAVO ZA ODWAGE!!! pytanko do Gabi czy Maya i KY będą razem????? -robię śliczne oczka- plzzz
    Królowa Sucharów Echo

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tu jest lok(strona go troche zdeformowała:http://fotozrzut.pl/zdjecia/3c45100b6b.png
    Tu jest garnitur:http://fotozrzut.pl/zdjecia/ce168af801.png
    Tu tytan szczygieł:http://fotozrzut.pl/zdjecia/a860049222.png
    Tu basilard:http://fotozrzut.pl/zdjecia/1e9702332d.png
    A tu ciekawa postać która będzie potem:http://fotozrzut.pl/zdjecia/1e9702332d.png

    OdpowiedzUsuń
  4. To ostatnie to jest To:http://fotozrzut.pl/zdjecia/f169367f82.png
    Sory za pomyłke

    OdpowiedzUsuń
  5. Połączenie Redakai i Huntika bombowe!!! Genialne!!! Fantastyczne!!! Czy Maya i Ky będą razem??? Maya zakocha się Loku??? Skąd Maya wiedziała że Lok jest łowcą??? Wystąpią też inne postacie z Huntika??? Bardzo cię proszę napisz szybko next bo chcę wiedzieć co dalej!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow mam 2 komentarze oprócz swojich ale i tak mi miło :)
    A milej by mi było gdyby jeszcze przeczytała to Tosia ,
    Farasette i alex :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, 18 lipca wyjechałam do Anglii, nie miałam internetu przez 12 dni :c
      A opowiadanko świetne ^^

      Usuń
  7. No i innych czytelników aaaa... i jeszcze dziś napisze nexta :*

    OdpowiedzUsuń