sobota, 20 lipca 2013

Patrzcie co mam

No i kolejna część od Gabrysi. Przepraszam, że nie dodałam wcześniej, ale nie miałam dostępu do netu przez cały dzień... Przepraszam jeszcze raz i zapraszam do czytania^^
Maya
Myślałam, że już po  nas i gdy zawołali:
- Klątwa śmierci !- Równo z nimi usłuszałam też
- Garda Honoru! - Otworzyłam niepewnie oczy i zobaczyłam jakąś dziewczynę która osłoniła nas polem energii. Spojrzałam na chłopaków mieli dziwne miny i z niedowierzaniem patrzyli co się stanie . Ona jest jedna. Jak ma pokonać ich piątkę , ale zawsze coś. Zauważyłam że coś wyciąga z kieszeni ,  to były amulety ! Czyli ona też jest łowcą.
- Kto wam pozwolił ich atakować? Nie ważne , zapłacicie za to co zrobiliście Lokowi! - I zaczęła przywoływać tytany.
- Walczmy razem Sabrielo! Czarodzielo ! Hoplito ! Ikarze ! Feyono! - Przywołała aż 5 tytanów kto to jest?!
Ky
Ta dziewczyna była ekstra ! Nie dość że uratowała nas w ostatnim momencie to jeszcze w jakim stylu. Poczułem że zaczyna mi sie robić ciepło i nie mogłem od niej oderwać oczu.
Pomyślałem o najgorszym , o nie ! Ja... Ja się w niej bujam! Nawet jej nie znam OMG.
- Wredna Casterwillka. - Powiedział jeden z łowców Spirali.
- Bla...Bla..Bla... Zaraz mnie zabijecie... Tak wiem. Teraz walczcie! Podwójna moc :
Ognisty język ! - Strzeliła w dwóch na raz . W porównaniu do Loka to ona wymiata. W tym czasie jej tytani rozprawili się z Arlekinem , Grabieżcą i tym Faraonem.
- Tytani wracać. - Tytani posłusznie wrócili do swoich amuletów.
- A teraz pora na was! -  Łowcy spirali zaczęli się cofać. W końcu im się nie dziwie , jednym strzałem załatwiła tamtą dwójkę.
-Tchórze! - Usłyszałem jakiś głos dobiegający z góry . Zaczęliśmy się rozglądać . Jako pierwszy zauważyłem starego siwego dziadka z brodą do kolan i laską.
-Tantras... - wydusił z siebie pół przytomny Lok.
-W dzisiejszych czasach trudno o dobrych zabujców . Zostaniecie ukarani! - Skoczyli z
bardzo przestraszonymi minami i zniknęli nam z pola widzenia .
- Co zrobiliście Lokowi ?! Wy... To wy! Poznaje was , a dokładniej tą niebieskowłosą dziewczynę. Kolejni kaci rodziny Casterwillów! - Zrobiła jeszcze bardziej wkurzoną minę niż jak walczyła z Spiralowcami.
Maya
Nagle doznałam bardzo wyraźniej wizji . Zdarzenie to miało miejsce bardzo dawno. Był w niej ktoś o imieniu Obłudnik , Anubian i Lord Casterwill.
 Widziałam też że się pokłócili i Obłudnik wraz z Anubianem postanowili aktywować Spiralny znak , który miał przywołać jakiś Anulatorów którzy z kolei mieli zniszczyć ziemie. Lord Casterwill nie zamierzał się poddać i sprowadził tytanów z ich świata : Huntik'a. Walka trwała 500 lat , podczas jednej bitwy zauważyłam że Anubian ma takie same znaki jak ja... To był kolejny zły członek mojej rodziny I już wiedziałam o co chodzi.
Ky
No nie teraz to już po nas , myślałem gdy nagle Lok wstał.
- Sophie stój! Nic mi nie jest spójrz ,a to są moi przyjaciele Ky , Boomer i Maya. -  Powiedział uśmiechając się ,a mi tak jakby ulżyło.
- Dobrze niech będzie , ale ja i tak im nie ufam. I tak przy okazji co ty z nimi robisz ?
- To są wojownicy Kairu ,a ja im pomagam w misji.
- Czytałam już o wojownikach Kairu. Podobno są szlachetni . Przekonamy się pójdę wami , dobrze?
- Oczywiście! - Prawie krzyknąłem . Nareszcie poznam tą piękność. Szeroko się uśmiechnąłem i poszliśmy wszyscy za sygnałem z x-readera.
Maya
Szliśmy ja cały czas szłam wpatrzona w Lamberta dziwnie sie czułam . Pomyślałam w tedy o ,o. Dotarliśmy do jednego z wielu weneckich kanałów ,  gdy Boom sie odezwał
- No panie i panowie , wygląda na to że nasz skarb jest pod wodą.
- Wal się tęmpy blondynie to źródło jest nasze! - No nie to była Diara.
- Teeny nurkuj ! Już ! Wiesz jak wilgoć źle działa na moje włosy ?!
Ky
-Tak jest ser ! - I Teeny jak piesek skoczyła do wody. Nie miałem zamiaru oddać im źródła tym bardziej że to nie było uczciwe.
- Jaki znów ser?! Nie ważne . Płyń ! Płyń ! Szybciej! Bo ten nędzny Stax Cie dogoni! - No nie, nie dogonię jej ma za dużą przewagę . No i się stało Imperiaz zabrali źródło i się zmyli , ale w pośpiechu Teeny czegoś nie zauważyła. Wziąłem to do ręki wynurzyłem się i powiedziałem:
-Ej ludziska patrzcie Imperiaz czegoś zapomnieli. - Sophie i Lok patrzyli na mnie z nie dowierzaniem....

Ciąg dalszy nastąpi XD A tu mam kilka filmików co was może zachęcą do obejżenia orginalnej fabuły:
http://www.youtube.com/watch?v=SL1U4Zr341I- tu jest Sophie i Zhalia Moon o której będzie wzmiana potem.
http://www.youtube.com/watch?v=ISIm-_aDM90&feature=c4-overview&list=LLnH7UwWE-1NDw0VFIvZCzLA- A to taki fajny dwudziesto sekundowy zlepek XD
http://www.youtube.com/watch?v=f6GcEY7r3RE&list=UUnH7UwWE-1NDw0VFIvZCzLA- Tu są sceny z początku pierwszego sezonu i z końca pierwszego sezonu
I mam jeszcze prośbe : KOMENTUJCIE :D

5 komentarzy:

  1. Kurde sry za to ale przerywać w takim momencie?!
    thx Gabi teraz to już do końca oszaleje z ciekawości Kami nie pisze next'a ,a Ty idzesz w jej ślady z napięciem akcji! T.T
    Królowa Sucharów Echo

    OdpowiedzUsuń
  2. Dajcie mi taki rozdział i fabuła sama się ukaże
    Maya jest w połowie łowcą i w połowie wojownikim kairu cel taki żeby rozwalić Lokara i Anubiana żeby Ziemia była znowu bespieczna!!!!ale rozdzał super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo i po całym napięciu skora znamy fabułe ... i teraz chomik nie chce grać w makoło T.T
      Królowa Sucharów Echo>=3

      Usuń
  3. Wee rhx Gabi chomik bedzie grał w makao!!!!!!! Ale maya jest w połowie tym i tym????? To pytanie retoryczne
    Królowa Sucharów Echo >=3

    OdpowiedzUsuń