niedziela, 21 lipca 2013

Test szlachetności cz. 1

Ky
Co to miało znaczyć patrzyli się na mnie jak na downa ,a przecież znalazłem zwykły amulet.
- Czego się tak na mnie gapicie , co? - Patrzyłem na nich wyczekująco
- Ten amulet... - Zaczął Lok.
- Co amulet? Taki jak każdy inny. - Dalej nie miałem odpowiedzi.
- To Caliban Dantego. - Powiedziała różowowłosa piękność. Ale ja dalej nie wiedziałem o co chodzi.
- Dalej nie wiem o co chodzi. - Wytrzeszczyłem na nich oczy.
- Spójrz... - Lok wyciągnął swój amulet .
- W każdym amulecie jest tytan , w tym który znalazłeś również. Ale ten amulet jest czyjś.
- Jak to czyjś? - Kurde , czego oni tak wszystko komplikują
- Lok , wiesz to całkiem możliwe . Tytani nawet mocno związani ze swoim łowcą mogą od niego odejść i służyć osobie która go bardziej potrzebuje... - No i już wiem wszystko.
- Ky czy może wiesz jak wezwać tytana?- Spytał Lok , ale ja kompletnie nic nie wiem o tych rzeczach.
- Nie nie mam pojęcia.
- A może wiesz jak się nazywa? - Ciągnęła Sophie
- Tak ! Raczej... Chyba.
- Skup się na amulecie i wypowiedz imię znajdującego się w nim tytana.
-  Ok.. - nie miałem pojęcia co się stanie.
- Caliban!

:D To opowiadanie jest tylko żeby podsycić ciekawość :D Dłuższe opowiadanie będzie ok 18-tej. I jak myślicie Ky połączy sie z Calibanem ?:D Tytani łączą sie tylko z tymi którzy są najbardziej podobni do poprzednich właścicieli. Czyli by musiał być podobny do Dantego Vale , a licze że nie wiecia jaki on jest :D

3 komentarze:

  1. Strzelam noo tak UWAŻAM ŻE TAK opowiadanko spx. !.! Czekam na next a przy okazji siedze na lampie z ciekawości
    Kórlowa Sucharów Echo >=3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś co nieco patrzyłam na Huntik nawet fajne . Świetny pomysł żeby to połączyć No i wg czekam na ciąg dalszyy... :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdział świetny i oby tak dalej^^
    Ciekawi mnie czy w twoim opowiadaniu będzie Ky i Maya, czy najpierw będzie Lok i Maya, Sophie i Ky.
    A może Sophie będzie zazdrosna o Maye, bo ona zbliży się do Lok'a??
    Nie wiem jak to zrobisz, ale pewnie będzie extra :)
    Monika:*

    OdpowiedzUsuń