środa, 28 sierpnia 2013

Filmik ^^

Dzisiaj nie ma rozdziału, za to jest bardzo fajny filmik. W tle oczywiście Ky i Maya :) Bardzo mi się podoba ten filmik, dlatego wam go udostępniam. Miłego oglądania życzę  =D

                                                                                                                                             
                                                                             


                                                                                                                                   Kamila Mordak :*

4 komentarze:

  1. wow .... dla mnie za słodko będę pawiować tęczą!
    -paws of rainbow- ale fajnie za fatygę ,że chciało CI się tego szukać albo robić.... ? ale to i tak supcio ^^
    Królowa Sucharów Echo

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodki <3
    Może ja też coś skleje ?

    OdpowiedzUsuń
  3. No pewnie im więcej tym lepiej :)
    A tak w ogóle to filmik boski<3

    OdpowiedzUsuń
  4. http://www.youtube.com/watch?v=6iECtTB-ls0 Też zrobiłam filmik i wtsawiłam go na swój kanał na YT, oraz na bloga :D

    OdpowiedzUsuń