poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Libster Blog Award



Wow, zostałam nominowana na Libster Blog Award. Bardzo dziękuje za tę nominację :) Miło mnie zaskoczyła... Mam odpowiedzieć na 11 pytań, a oto one:

1. Jakie zwierzęta lubisz?
2. Wolisz pójść do kina czy do teatru?
3. Jakie blogi czytasz?
4. Wolisz pisać czy czytać blogi?
5. Czego najbardziej nie lubisz?
6. Co uwielbiasz?
7. Co wolisz. J. polski, czy matematykę?
8. Jaki jest twój ulubiony film?
9. jakie seriale oglądasz?
10.  Lubisz filmy animowane?
11. Jaka jest twoja ulubiona wytwórnia filmowa?

 Odpowiedzi = D

1. Lampardy i Pumny.
2. Do kina.
3. Na podstawie różnych seriali.
4. Zazwyczaj wolę czytać...
5. Nie lubię osób dwulicowych.
6. Słuchać muzyki.
7. J. polski.
8. Fabryka śmierci i Jasnowłose dziecko :)
9. Przyjaciele i Niemożliwe.
10. Lubię....:)
11. KADR =D....

3 komentarze:

  1. Czyli nie tylko ja zostałam nominowana =D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak =D Aż mi się miło zrobiło, że ktoś docenił moje głupoty ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! A po za tym to nie są głupoty!

    OdpowiedzUsuń