piątek, 2 sierpnia 2013

Zawieszka...

Dzisiaj na sam początek zła wiadomość. Muszę zawiesić bloga z jednego powodu. Mianowicie mam wyjazd i już dzisiaj nie będę miała dostępu do netu... Opowiadania przez ten czas nie będą dodawane, ( bardzo mi przykro, ale ten wyjazd rodzice zorganizowali, ponieważ za dużo czasu spędzam przed kompem, a nie na świeżym powietrzu. Ta jasne... -,- ) Rozdział pojawi się dopiero w następną sobotę, czyli za jakiś tydzień. To tyle na dziś. Jeszcze raz was przepraszam i do usłyszenia :)

9 komentarzy:

  1. T.T ja nie wiem co czytać będę ... na fanficon wszysyko przeczytałam ze 2 razy....a poza tym bodai to ćpun.....
    Wiem bo za domem z loakarem palili trawkę ...
    Królowa sucjarów Echo >=3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obejrzyj sobie anime "Soul Eater". Jest ZA.JE.BI.STE.
      Jest na animezone, anime shinden.
      A później przeczytaj mangę pod tym samym tytułem.
      A JAK NIE WIESZ O CZYM GADAM TO DAJ NUMER GG, TO CI WYJAŚNIĘ!

      Usuń
    2. .-. ja jestem w chorwacji i serfuje a teraz pisze na niemieckiej klawiaturze jak bede w domu to ci dam numer

      Usuń
  2. Będziesz miała czas na umycie szafy... I CO?!!? -,-Dozobaczenia za tydzień :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuuuuuuuu... Przymierzałam się do kolejnego opowiadania... Chociaż z kolei ja wyjeżdżam na dwa tygodnie ze starymi, mam nadzieje że będzie wi-fi. No cóż, do soboty:-(

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak twoi rodzice mogli tak postąpić?! TT^TT
    Wracaj kochana szybko,czekamy na ciebie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. No nie. Teraz umrę z nudów...(albo wreszcie wezmę się za Rosyjski...)Пока!(Pa!)

    OdpowiedzUsuń
  6. emmm looknełam na komentarze do op. Roxy i tam ktos napisał ze mnie zna O.O

    OdpowiedzUsuń
  7. co za problem zabij rodziców to grasz ile chcesz i dajesz nowe opowiadania na blogu

    OdpowiedzUsuń