sobota, 28 grudnia 2013

Houston? We have problem.

Cześć. To ja Nika. Mam kilka ogłoszeń które nie są przyjemnymi (szczególnie dla mnie):
  1. -Nie mam kontaktu z Kamilą... Nie wiem co się z nią dzieje, może ktoś wie? Jeśli macie powiedzcie jej że muszę z nią pogadać...
  2. - Na blogu nie ma notek, co jest spowodowane brakiem weny i brakiem czasu...
  3. - Coraz bardziej przestaje fascynować się Redakai...

To pierwsze 3 ogłoszenia... By odzyskać świetność bloga postanowiłam by dodać tu powiew świeżości.  Zainteresowane proszę o napisanie do mnie jak najszybciej (ninamartinnn@gmail.com).
Dalej. Pomysł na opowiadanie mam... Brakuje mi jednak czasu i sposobu jak to napisać... Więc dopóki nie dostanę zgłoszeń ani nie wpadnie mi do głowy pomysł jak napisać opoko to blog jest w stanie spoczynku. Nie na zawsze... Tylko na nieokreślony czas...

                                                                                            Z mojej strony to wszystko... dzięki  Nika

4 komentarze:

  1. o Jezu O.o wow pierwsza notka od kilku miesi albo mi sie wydaje że to tak długo DX nie wiem to sad ale wygłosze na moim blogu pogrzeb ale jutro bo już notka dzisiejsza była c: nie wim ja mam wene na 10 blogów ale nie chce narzucać swoich POWALONYCH i chorych pomysłów :C Kami nie daje znaku życia jakby dedła :( ...
    Mam nadzieje że uda sie przywrócić świtlonoś tego bloga jak za dawnych czasów c;
    Królowa Sucharów Echo >:3

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuuuuu... Niemal codziennie tu wchodziłam. Myślałam, że inni mają a lot of time w Święta. Ja np. całe dnie czytałam książki,nie mając co robić. Wejdę w lutym. A na razie do widzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórzy nie ma ją czasu ale ja (niestety) jestem i przewodniczącą klasy i kółka dekoracyjnego, do tego dochodzi kółko chemiczne, historyczne i antyczne. Na okres świąteczny musze przygotować nowe dekoracje, przeczytać dwa tomiszcza historii Afrodyty i przygotować doświadczenie chemiczne... A i do tego dochodzi zrobienie sesji historycznej z klasą... Więc wiesz nie narzekam na nadmiar czasu...

      Usuń
    2. ja sie nie gniewam też mam dużo zajęć ... albo mi sie tak wydaje.. PYTANIE: Dlaczego wszystkie małe dzieci jarają się słowem " kupa" ? O.o
      K.S.Echo >:3

      Usuń