czwartek, 2 stycznia 2014

Powracam...

Hej tu ja Kamila ( Już pewnie znienawidzona ) Wróciłam po bardzo, bardzo długiej przerwie.
Nie wiem czy jeszcze chcecie czytać moje opowiadania, czy już w ogóle tu nie wchodzicie, ale uznałam, że należą się wam wyjaśnienia. Otóż nie pisałam notek, ponieważ miałam problem u rodziców ( rozwiedli się ) drugi powód to kolejna wizyta w szpitalu tym razem dłuższa, o wiele dłuższa, no i trzeci powód to leczenie też długie. To właśnie dlatego nie pisałam. Mam nadzieje, że nie jesteście na mnie złe, ani wściekłe. Obiecuje, że teraz znów zacznę pisać. Pod warunkiem, że wy tego chcecie. To tyle na dzisiaj. Do usłyszenia niebawem... Tak myślę =D

7 komentarzy:

  1. Chcemy! Przynajmniej ja chcę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kamila!
    Jestem zachwycona że wróciłaś!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kamiii wróciłaś! Rozumiem , nie esteśmy złe :3 tylko byłyśmy smutne bo nie wiedziałyśmy co mamy myśleć... np. może deedłaś? a może kstoć Cb zabił? hmm mk.. to dziwne ale Cieszymy sie z powrotu twego :D
    Królowa Sucharów Echo >;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kamiii wróciłaś! Rozumiem , nie esteśmy złe :3 tylko byłyśmy smutne bo nie wiedziałyśmy co mamy myśleć... np. może deedłaś? a może kstoć Cb zabił? hmm mk.. to dziwne ale Cieszymy sie z powrotu twego :D
    Królowa Sucharów Echo >;3

    OdpowiedzUsuń
  5. yay nareszcie !! wchodze tu i paczam ze sa 2 wpisy i takie wrazenie wtf jprd Kami wrocila !! myslalam ze dedlas xD i wcale nie jestes znienawidzona xD
    Roxy

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tamten coment jest z konta mojej mum sry!

    OdpowiedzUsuń