środa, 23 kwietnia 2014

Nowe Opowiadania

No dobrze... od czego by zacząć.
Dobrze. Długo mnie nie było, ale miałam swoje powody. Choroba, szkoła i inne drobne problemy, ale nie sądzę, że chcecie o tym słuchać, jeśli w ogóle chcecie mnie jeszcze słuchać...
Czytałam zakładkę z pomysłami i spodobały mi się dwa. Można z nich wymyślić bardzo fajne historie. Jeżeli jeszcze byście chcieli czytać moje opowiadania to napiszcie komentarz albo dajcie znać na czacie. Bardzo chętnie znów zacznę dla was pisać, pod warunkiem, że tego chcecie :)
To tyle ode mnie. Mam nadzieje, że jednak będziecie chcieli dalej czytać tego bloga i, że mnie nie znienawidziliście przez ten czas...
Pozdrawiam was wszystkich Kamila :)

5 komentarzy:

  1. No Kamilcia, weź mi tu takich rzeczy nie pisz. Rozumiem twoje powody, każdemu z nas czasem coś w tym życiu coś się ... Popsuje delikatnie mówiąc. Ja sama też nie byłam najlepszego zdrowia, więc to też rozumiem doskonale. Prawie codziennie tu wchodzę, wypatrując notki, proszę cię, nie przestawaj pisać. Uwielbiam opowiadania, a z jakiegoś powodu szczególnie te o redakai. Wasze opowiadania poprawiają mi humor gdy jest źle, i dodają otuchy, nie mówiąc o tym, jak bardzo uwielbiam je czytać. Chcesz, żebyśmy ci wybaczyły? Nie wybaczę ci, jeśli przestaniesz pisać - nawet choćbyś miała pisać raz na miesiąc. Twój talent pisania powoduje uśmiech na twarzy.

    Czekam na następną notkę. Mam nadzieję, że pojawi się niebawem. ;)

    Pozdro. ^o^/

    PS. Ludziska, piszcie, że jesteście na TAK! Niech Kamila zobaczy, że nam zależy i cały czas czekaliśmy na nią przez ten czas. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jj sorry ze mnie nie bylo ale gram 25/24 h w lola i wlasnie mam 15 minutowa przerwe bo wyszlam z koleiki xD Do rzeczy ... Yay Nika back , pomysly back i ja chcem notki >.< :D
    Rox co chcem notki

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że wracacie!!!
    No i oczywiście, że chcemy więcej!!!
    No i jak mogłybyśmy się na ciebie fochnąć tylko dla tego że masz problemy.

    Pozdrawiam obie autorki i życzę weny Zuza

    OdpowiedzUsuń